img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
31°

web2infoלייף סטיילאל תקרא לי "חדר כושר" – האימון מאחורי אורנג' תיאורי פיטנס
לייף סטייל

אל תקרא לי "חדר כושר" – האימון מאחורי אורנג' תיאורי פיטנס

רבים מאתנו כבר ניסו את כל חדרי הכושר האפשריים, אבל איך נגיד בעדינות, לא הגיעו לתוצאות שציפו. הסוד הוא תכנון לטווח ארוך, הדרכה נכונה ו"ים" מוטיבציה. אז בדקנו קצת מה חדש בעולם הפיטנס בישראל ובעולם, וגילינו את המהפכה הכתומה של Orangetheory Fitness, עם אימון מתוכנן אישית שמבטיח חוויה אדירה וכיבוש יעדים. יצאנו לבדוק, אולי זה מה שחיפשנו כבר הרבה זמן…

 




בדקנו במה OTF שונה מכל מה שכבר ניסינו

לאורנג' Say דיי ברור שמנחה את כל התפיסה והתיאוריה מאחורי האימון: מתאמנים בשביל חיים טובים יותר, ולא חיים בשביל להתאמן. מה שקורה, ש"לאורך זמן, הגוף מסתנכרן עם הנפש, וגם אם הגעתם בהתחלה ללא מוטיבציה גבוהה, התאזרו בסבלנות ותגיעו לכמה אימונים ראשונים, מהר מאוד אתם תזדקקו נפשית לאימון ולחוויה שבו", כך מסבירה המאמנת הראשית ב-OTF, מירב קנפו.

נקודה נוספת היא נקודת הפתיחה שלכם. האימון ב-OTF מתאים לכל הרמות ומציע מגוון סוגי אימון תחת שיטה אחת. בין אם תבחרו ללכת, לרוץ, לרכב על אופניים או לעלות על מכשיר הסקי, השיטה הכתומה תדאג שתגיעו לאזורי המאמץ (Orange Zones) המתאימים לכם. גם אם אתם סובלים מבעיה כלשהי, המאמנים של OTF תמיד יציעו לכם אלטרנטיבה מתאימה למצב.

 

רוצים אימון ניסיון חינם? השאירו פרטים, ונציגי Orangetheory Fitness ייצרו אתכם קשר!

 

זוכרים את ההרגשה באימונים של ה"לבד"? לא עוד. במקום לא "כתום", אתם מתאמנים עם כולם, אבל איש איש לעצמו, יעדים משלו, מידי פעם הערה מהמאמן או "שלום שלום" למתאמנים שלצדכם, אלו שפגשתם רק אתמול במקרה. אבל זהו, כאן זה נגמר. ההבדל באורנג' הוא שבדיוק בשלב הזה הטכנולוגיה נכנסת לפעולה.
כדי שלא תרגישו "אבודים" במהלך האימון, ב-OTF משלבים הדרכה מעולה, באימון שאורכו שעה אחת בלבד, כולל מסך מרכזי שמרכז את כל הנתונים שלכם ושל המתאמנים לצדכם, כדי שבסוף האימון תוכלו לראות את מגמת השיפור וכמה אפקטיביים הייתם לעומת האימון הקודם, וגם כדי לייצר מוטיבציה קבוצתית.

 

 

"אני עושה רק אימון רגליים!" (אמר מישהו…פעם): אימון גופני נכון מצריך עבודה על מכלול מרכיבי הכושר הגופני, גם כדי לחזק את כולם וגם ליצור חוויה מהנה במהלך האימון. תחרויות ואימונים מיוחדים, שוברים את השגרה הזו ומביאים את אלמנט ההפתעה לאימונים. ב-OTF תוכלו להתנסות באימוני Tornado, אימוני 90 דקות של Allout ואימוני זוגות או שלשות, שייצרו עניין ויגבירו מוטיבציה וגם את ההישגים שלכם לטווח הארוך.




תחרות או לא תחרות? זו השאלה. אז קודם כל תירגעו, אתם לא בתחרות. אימון בקבוצה שנותנת לכם אנרגיה ומוטיבציה, עדיף על תחרות תמידית ומרוץ נגד השעון. ב-OTF תגלו שבזמן לא ארוך היכולות הגופניות תופסות תאוצה ואיתן גם המוטיבציה והיצר התחרותי שפורץ החוצה, הכל בגלל הסביבה, ההדרכה והמוטיבציה של הסובבים אתכם. המטרה של כל אימון היא להשיג "קצת יותר", להשתפר ולעלות את התוצאות של עצמכם בלבד, אבל הכי כיף לעשות זאת ביחד. גם אנחנו הגענו לאורנג' לא בדיוק "בשיא הכושר" אבל מהר מאוד קיבלנו הרגשה של ביחד, מלווה ברצון חזק להוכיח.

 

רוצים אימון ניסיון חינם? השאירו פרטים, ונציגי Orangetheory Fitness ייצרו אתכם קשר!

 

תראו זה פשוט, ככל שתתקדמו יותר ויותר אל המטרות, רמת הכושר תעלה, החיוניות והאנרגיה ישתפרו מיום ליום, השרירים יתחזקו ואחוזי השומן ירדו…יחד איתם האימונים יהפכו למאתגרים יותר, מתוחכמים יותר, עם אתגרים ויעדים חדשים. באורנג', האימונים המגוונים, יחד עם המאמנים המקצועיים והטכנולוגיה המתקדמת, יבטיחו שתהיו בכושר הטוב ביותר של חייכם. כי מה בסה"כ כולנו רוצים? להיות בריאים יותר, חווית אימון מושלמת, ואולי עוד קובייה בבטן.

למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >
נגישות