אין לכם עדיין עמוד שגיאה 404 באתר שלכם? איך ככה? כדאי שתעדכנו אחד בכוונה, כי הוא יכול להגדיל המרות ואת ההכנסות שלכם בצ'יק. כשגולשים נתקלים בעמוד שגיאה באתר, בין אם הקלידו כתובת בצורה לא נכונה, הגיעו לדף שאינו קיים או משהו לא תקין בחיבור, זה עוצר אותם רגע… וזה בדיוק הזמן שלכם לגרום להם להישאר, להכיר ולהתאהב בכם, בעזרת UX נפלא ושנון ועיצוב מעורר השראה.
@rojekilian
יצירת עמוד שגיאה 404 ייעודי מאפשר ניווט מכוון אל דפים באתר ואל תכנים שחשוב לכם שיראו, ואם לא, אז לפני שילחצו Back או יסגרו את העמוד, העליתם על פניהם חיוך וייצרתם זכירות.
מה שהופך עמודי 404 למעולים ורלוונטיים אפילו יותר זה הקישור בהם למוצר/שירות שלכם דרך הטקסט והויז'ואל.
קחו מספר עמודי 404 שעושים כיף ויתנו לכם השראה…
Hot Dot Production
קרדיט: lifehacker.com.au
עיצוב מינימליסטי וטכנולוגיה נפגשו. הסטודיו "הוט דוט פרודקשן" של אלכסנדר ארמולוב לקח את הפן הטכנולוגי עליו הוא בחר לשים דגש, ואת "הנקודה" מהשם של הסטודיו, ויצר עמוד 404 שהוא חוויה אינטראקטיבית לגולשים: ברגע שלוחצים עם העכבר על הספרות 404 הן מתפזרות לנקודות.
404 אומנותי ומהונדס – BRET VICTOR
קרדיט: creativebloq.com
בדרך כלל פילוסופיה ומחשבים לא נפגשים, אבל תמיד נחמד שהם כן. עמוד השגיאה של ברט ויקטור (worrydream@), מדען מחשבים ומהנדס חשמל, לקח את הציור האייקוני והסוריאליסטי של רנה מגריט "בגידת הדימויים" ושינה את הטקסט " אין זו מקטרת" לשאלה פילוסופית חדשה, סטייל 404. אז רגע, אם זה לא עמוד…
מי הקהל שלכם? זה לא משנה עכשיו
שימוש בשפה פשוטה ואנושית, מיקרו קופי מקורי, מפתיע ולעיתים גם מקפיץ כמו: "YIKES!" וכדומה, יוצר עניין בעמוד השגיאה ולא משנה אם מולו עומד גולש צעיר או מבוגר, B2B או B2C. שימוש בתנועה, אנימציה ואינטראקטיביות עם הגולש יעשו פלאים ויגרמו לגולשים לראות את העמוד בלופ.
ברגע שתהפכו את היצירה לויזואלית ו"תוציאו" אותם מהעמוד לרגע ואפילו מהמחשב, לפחות בהרגשה, יצרתם את הגשר בין הגולש אליכם.
קרדיט: Markus Magnusson
404 on the spot
סופטיפיי (Spotify@) שמספקת לגולשים מכל העולם לשמוע את בדיוק את מה שהם רוצים, לא שוכחת לעדכן את האתר באופן קבוע בדפי 404 בול בפוני. במקרה הזה זה הפוני של ג'סטין ביבר, בעזרת קישור השיר שלו "Sorry" להודעת השגיאה.
קרדיט: Spotify
הנה עוד אחד…
קרדיט: Spotify
והכי חשוב…בלי פאניקה
אל תפחדו ליהנות. אם אתם אלו שיוצרים את העמוד, זה המקום לנצל את הדמיון המפותח שלכם ולהתפרע. שימוש בהומור, זווית מעניינת לסיטואציה ה"מביכה" וניווט מהיר לעמודים אחרים באתר, יהפכו את החוויה של הגולשים למהנה יותר, במיוחד אם תחברו את העמוד לקונספט שלכם, אם בא לכם ממש…תאשימו אותם שחיבלו במשהו והכל באשמתם…תראו מה Marvel הכינו
קרדיט: Marvel
הכותב הוא קופי דיגיטל ומנהל תוכן בגופמן קריאייטיב