img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
temperature icon 30°

web2infoחשוב לדעתהיוזמה של עמותת חלאסרטן וחברות ההייטק המובילות: לשלב מחלימי סרטן בתעשייה
חשוב לדעת

היוזמה של עמותת חלאסרטן וחברות ההייטק המובילות: לשלב מחלימי סרטן בתעשייה

ב-16.5 תוכנית 'חלאסטק', תוכנית המעניקה למחלימים ומחלימות מסרטן כלים להשתלב חזרה בשוק העבודה ובעולם ההייטק, חוזרת בהשתתפות של קבוצות צעירים וצעירות חברים בקהילת חלאסרטן ובשיתוף עם חברות הטכנולוגיה המובילות בישראל: Meta, מיקרוסופט, לייטריקס וגוגל

צילום: מייקרוסופט

מדי יום, 10 צעירים בגיאלי 18-44 בישראל מאובחנים בסרטן. לפי נתוני רשם הסרטן, בקרב קבוצת גיל זו ישנם 70% של החלמה. המחלימים חווים קשיים פיזיים ומנטליים, ובהם כאבים לזמן ממושך הנגרמים בעקבות הטיפולים האונקולוגיים, ירידה תפקודית, תשישות, תחושת אשמה וחרדה.
בסקר שערכה עמותת "חלאסרטן" נמצא כי 70% מהמחלימים חווים תחושות דיכאון, דווקא בתקופה שאחרי המחלה – אז, הם זוכים לתמיכה מועטה מהסביבה ומתמודדים עם הציפייה "לחזור לעניינים".

העמותה, באמצעות 30 אלף חבריה (חולים ומחלימים), מבקשת לתת מענה לקשיים ייחודיים שחווים צעירים אשר מצאו עצמם ביום בהיר אחד מתמודדים עם מחלת הסרטן: החל מפוריות, זוגיות ומיניות, ועד לבירוקרטיה וקריירה.
עידן מגידיש, חבר קהילת חלאסרטן, מנהל המו"פ של לייטריקס בחיפה ואישתו גל אביטל, חלתה בגיל 32, שעובדת בקרן ההשקעות של מיקרוסופט התמודדו בעצמם עם הקושי הזה כאשר גל חלתה בסרטן השד. הם חברו לחלאסרטן ויחד יזמו שיתוף פעולה ייחודי עם מספר חברות טכנולוגיה מובילות בישראל, במטרה לחשוף מחלימים ומחלימות לעולם ההייטק, להעניק להם כלים דיגיטליים, להרחיב את ההבנה שלהם בעולמות התוכן והשיווק הדיגיטלי, לסגל לעצמם יכולות נטוורקינג, ולקבל כלים פרקטיים בתחום שמהווה את הקטר של המשק הישראלי.




 

בין החברות שלקחו חלק ביוזמה: Meta, מיקרוסופט, לייטריקס וגוגל. בתוכנית זו, הראשונה מסוגה בישראל, השתתפו קבוצת צעירים וצעירות שהחלימו מסרטן. במסגרתה, התקיימו 5 מפגשים שבהם נחשפו המשתתפים לתכנים אשר יסייעו להם במציאת עבודה בתחום ההייטק.

המפגש הראשון התקיים במשרדי חברת Meta בישראל ובו מומחי החברה סיפקו סקירה על עולם השיווק הדיגיטלי והמהפכה הטכנולוגית שמאפיינת את העשורים האחרונים.

לאחר מכן קיבלו המשתתפים כלים ליצירת תוכן דיגיטלי ודרכים לעשות לו מוניטיזציה במשרדים של היוניקורן הירושלמי לייטריקס.

את המפגש השלישי אירחה חברת גוגל שהעבירה סדנא שעסקה בשיווק ובקידום על גבי הפלטפורמות שלה.

בהמשך הגיעו המשתתפים לקמפוס של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, שם קיבלו כלים יעילים לשימוש מיטבי בפלטפורמת לינקדאין, כלים והבנה של עולם הסושיאל וקיימו מפגש שאלות ותשובות.

בסיכום המפגשים מנהלות משאבי אנוש של החברות נתנו למשתתפים דגשים כיצד ליישם את כל התוכן שלמדו וכיצד למנף אותו למציאת עבודה בשוק ההייטק הישראלי.

הירשם
דווח על
guest
0 תגובות
הצג את כל התגובות
למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >
נגישות