אנו חיים בעידן מרתק, בו ענף השילוח, לוגיסטיקה ושרשרת האספקה, מלא שינויים. המציאות משתנה בין רגע ואנו נדרשים לעדכונים בזמן אמת, להיות בשליטה ובקרה בכל זמן נתון ולפעול במהירות כדי לקחת את העסק קדימה.
מגפת הקורונה חשפה נקודות תורפה של שרשרות אספקה ואת השפעתן על הכלכלה העולמית. חוסנן ועמידותן של שרשרות האספקה הפכו להיות פקטור בעל חשיבות עצומה. סגירת השמיים גרמה להאטה משמעותית של כל ענף היבוא והיצוא, ובזמנים של חוסר ודאות אופרטיבית בשווקים בעולם וגם בישראל, אין ספק שנדרשת חשיבה אסטרטגית ממנהלי שרשרת האספקה.
למעשה, מצב זה הוא שיעור בניהול עסק ליצואנים ויבואנים בתנאים מורכבים, תוך שמירה על חוסן ויציבות בפעילות העסק. תקופה זו לימדה אותנו שעסקים חייבים להיות מסוגלים לספק לשוק מוצרים באיכות גבוהה, במהירות מקסימלית תוך עמידה ביעדים העסקיים, לבנות מערכות יחסים עם ספקים וספקי משנה, לחזות את הביקוש למוצרים ומשאבים, להפחית סיכונים ולאמץ במהרה טכנולוגיות חדשות מבלי לשבש את הפעילות העסקית השוטפת. פונקציות שרשרת האספקה מחויבות לעמוד בכל הדרישות הללו – אפילו מול מגיפה עולמית.
יבואנים ויצואנים שהשכילו לפעול באופן חכם יותר בעזרת דיגיטציה, שינוי תהליכי עבודה ואימצו טכנולוגיה, שיפרו משמעותית את הגמישות ומהירות הפעולה של שרשרת האספקה שלהם, ובכך סייעו לעסק שלהם להתאושש מהר יותר מהמצב.
בענף השילוח ושרשרת האספקה יש מיעוט טכנולוגיה אך יש חברה אחת שמצליחה להתבלט מעל כולן ומעמידה לרשות הלקוחות כלים ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים, ללא עלות, שיכולים לקחת את העסק שלכם קדימה, ולחסוך זמן וכסף. חברת השילוח UPS.
שי גוטמן, סמנכ"ל טכנולוגיות וחדשנות ב-UPS:
"חדשנות וחשיבה חדשנית, הם חלק מה- DNA שלנו, והוא זה המסייע לנו לנסות לפתור כל אתגר עבור לקוחותינו. החשיבה האובססיבית על הלקוח, הביאה אותנו לעסוק בשאלה: איך אנו יכולים "לשפר את החיים" של הלקוחות שלנו ולהפוך את העבודה היומיומית שלהם לפשוטה יותר? אבל באמת פשוטה יותר!
בשנים האחרונות פיתחנו עבור הלקוחות מעטפת שלמה של כלים ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים, במטרה לתת מענה מהיר, נח ויעיל ביותר, שיחסוך זמן ומשאבים ויגרום להם לקדם את העשייה החשובה באמת. הכלים שלנו מאפשרים לארגונים וחברות לקבל שרשרת אספקה שלמה בלחיצת כפתור וללא עלות, זהו ערך עצום ליצואנים ויבואנים".
רוצים לשמוע עוד? המומחים של UPS יסייעו לכם בכל שאלה.