img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
23°

web2infoתעשייה ורכבהמהפכה של UPS ישראל: אספקת מוצרים תוך שעה ללקוחות עסקיים
תעשייה ורכב

המהפכה של UPS ישראל: אספקת מוצרים תוך שעה ללקוחות עסקיים

שירות Enterprise Solutions החדשני נותן פתרון מלא לאתגר ה-Last Mile הגלובלי. השירות יאפשר ללקוחות עסקיים המייצאים מוצרים בפריסה גלובלית, אספקת מוצרים תוך שעה מרגע ההזמנה, תוך הוזלת עלויות ללקוח והתייעלות לאורך כל שרשרת האספקה

 

 

שירות חדש לחברת UPS ישראל. בימים אלו החלה החברה להציע את שירות ה-Enterprise Solution המאפשר ללקוחות עסקיים המייצאים מוצרים בפריסה גלובלית, להעביר את הסחורה ליעד המבוקש בעלות נמוכה ובזמן קצר. השירות מאפשר ניהול מלאי והזמנות דרך מערכת Control tower ממוחשבת, המאפשרת יעילות תפעולית ומבצעת אופטימיזציה למלאי בכל רגע נתון. ניהול זה יאפשר הקטנת רמות המלאי, תוך שיפור השירות בצורה משמעותית.




 

לדברי אורן בר, סמנכ״ל שרשרת אספקה ב-UPS ישראל, נושא הלוגיסטיקה הבינלאומית מהווה את אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור יצרנים, משווקים ולקוחות. ״הצורך לספק מוצר או חלקי חילוף ללקוח, לעיתים תוך שעה מרגע תקלה בכל העולם מהווה אתגר עצום. מניתוח שערכנו עלה כי עלות האספקה ב׳מייל האחרון׳, כלומר מהמחסן האזורי למפעל או לבית הלקוח, מהווה נתח עיקרי בהוצאה הלוגיסטית״.

 

בעל עסק, מעוניין בשירותים החדשניים של UPS? השאר פרטים ונציגי UPS יחזרו אליך בהקדם!

 

בר ציין כי שירות Enterprise Solutions פותח בכדי לתת מענה לאתגר ה״מייל האחרון״, לשפר משמעותית את זמני המסירה ולהוזיל את עלויות השילוח והוא מיועד לחברות הייטק, ביוטכנולוגיה, תקשורת, רפואה וכו׳ המעניקות שירותי תמיכה ומכר ברחבי העולם, אשר יכולות לדבריו, באמצעות UPS ישראל, להתחייב על אספקת מלאי וחלקי חילוף במהירות וביעילות, תוך חיסכון בעלויות והעלאת רמת השירות ללקוחות הקצה.




 

אורן בר: ״במסגרת הגישה של פתרון כולל, UPS מציעה מגוון רחב של שירותי לוגיסטיקה והפצה הכוללים תכנון מקיף, שילוח ופיזור, ניהול אלפי מחסני מלאי, תובלה ומטען, מערך של לוגיסטיקה משולבת, תכנון שרשרת האספקה, שליטה ובקרה ברמות שונות. השירות המקיף מאפשר, בין היתר, איסוף מחצר הלקוח, עד שלושה ניסיונות מסירה, אפשרויות להכנת המשלוח באופן מקוון, מעקב אחר המשלוחים תוך שקיפות מלאה, נקודות נוחות למשלוח במרכזי ערים״.

 

 

תכנון אסטרטגי ללקוח

בר מציין כי במסגרת השירות, UPS מנתחת את פעילות הלקוח, מבצעת תכנון אסטרטגי של פריסת האתרים הקדמיים, ומלווה את הלקוחות ביישום המלאי במחסנים, כל זאת על מנת שהם יוכלו להוזיל עלויות ולספק שירות מהיר. שירות זה תומך בפעילות מכירות באונליין eCommerce לטובת צרכנים שמבקשים לקבל הזמנות באותו יום של ההזמנה וכמובן תומך גם בשירות החזרה אוטומטי עבור שווקים מאוד מפותחים.




 

״מדובר במערך מאתגר ומסובך לניהול, בייחוד ברמה העולמית, אשר נשען על פריסת אלפי מרכזים לוגיסטיים בכל העולם בגיבוי הדדי, קישור אחיד לכל המערכות עד המסירה ללקוח (POD), ניתוח המלאי על ידי צוות אנליסטים והצבתו בסמוך ללקוח בהתאם ליעילות המיטבית. בנוסף, מלאי אסטרטגי ויקר מוצב באופן מרוכז באתרים ייחודיים המאפשרים חיסכון במלאי ועדיין יכולת אספקה מהירה. הפתרון משלב אספקה בהזמנות גדולות (משטחים) והזמנות קטנות ומהירות, כאשר כל פריט מקבל ׳לוחית זיהוי׳ שצוברת בתוכה את המידע על הפריט (תיאור, מספר סידורי, אצווה, תוקף, עלות וכו׳). לוחית הזיהוי תלווה את הפריט בכל המסע עד לאספקה ללקוח וחזרה״.

 

בעל עסק, מעוניין בשירותים החדשניים של UPS? השאר פרטים ונציגי UPS יחזרו אליך בהקדם!

 

בר סיכם ואמר כי התחרות הגוברת ברמה הבינלאומית, הגידול בשיטות הסחר וברשתות המקשרות בין ספקים לקונים, הדרישה לחיסכון בהוצאות וכן לשליטה ולמעקב אחר כל תהליכי הלוגיסטיקה לכל שלביה מחייבים היערכות מהפכנית בתחום.

למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >
נגישות