img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
22°

web2infoתעשייה ורכבאיתכם ברגע האמת!
תעשייה ורכב

איתכם ברגע האמת!

מערכות האנרגיה של קטרפילר מספקות חשמל איכותי ורציף בשגרה ובשעת חירום, כי ברגע האמת, כאשר מתרחשת תקלה בזרם החשמל הארצי, אנחנו רוצים להיות רגועים ובטוחים כי מערכות החשמל ימשיכו לתפקד ללא דופי.

 

 

עולם האנרגיה עובר בשנים האחרונות טלטלות מרחיקות לכת בכל הקשור לייצור חשמל ממשאבי הטבע, חיסכון, שמירה על איכות הסביבה ותפוקת חשמל אמינה ומיידית. חברת קטרפילר אומנם מובילה את העולם זה 90 שנה בתחום הצמ"ה, אך בזכות אותה חדשנות, יש לה את היכולת לספק את פתרונות האנרגיה המתקדמים והאיכותיים ביותר.




 

קטרפילר מספקת ללקוחותיה ברחבי העולם מעטפת פתרונות רחבה ואיכותית לזמני שגרה וחירום, הכוללת גנרטורים דיזל וגז, גנרטורים ימיים, מנועים, תחנות כוח וטורבינות מגז טבעי, אשר מיועדים לאפליקציות שונות בשגרה ובחירום ובפעילות מתמשכת לתעשייה, לחקלאות, לתחום הימי, הקמה והפעלה של תחנות כוח ומתקני ייצור חשמל וקו-גנרציה לתעשייה ועוד.

 

מעוניינים בגנרטור של קטרפילר? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

 

חברת טרקטורים וציוד, מציעה מגוון סוגים של גנרטורים מושתקים דיזל מבית קטרפילר הכוללים חופה אקוסטית מיוחדת המפחיתה את עוצמת רעש הגנרטור באופן דרסטי ובהספקים של 7.5-4000 .KVA הגנרטור המושתק מבית קטרפילר יספק לכם מערכת אנרגיה עוצמתית ונטולת רעש למגוון רחב של אפליקציות בעת שגרה וחירום.

 

 

ההבדל בין גנרטור מושתק לגנרטור סטנדרטי

גנרטור מושתק מספק עבודה רציפה, יחד עם עוצמת רעש מינימלית, לעומת גנרטור דיזל סטנדרטי אשר מפיק עוצמת רעש משמעותית בעת עבודתו. גנרטור מסוג זה כולל חופה אקוסטית מיוחדת שתפקידה לבודד את הרעש ולמזער את עוצמתו באופן דרמטי.
הסיבות העיקריות לרכישת או השכרת גנרטור מושתק נובעות משימושים ייחודיים כגון: עבודה בסביבת מגורים, מפעלים, אירועים וכל אפליקציה שבה קיימת חשיבות לעוצמת הרעש אותו הגנרטור מפיק.




 

יעילותו של גנרטור מושתק היא רבה, אולם חשוב לציין כי ייחודו הרב בא לידי ביטוי לעיתים קרובות גם במחירו. על כן, בעת בחירת גנרטור מושתק מומלץ לבדוק את רמות ההשתקה של החופות השונות ולהתאימן לרמת ההשתקה הרצויה. חשוב לציין שלעיתים, כמו באזורי מגורים, ישנן רמות רעש המוגדרות בחוק ויש לוודא שהחופה המושתקת עומדת בדרישת החוק.

 

 

גנרטור מושתק ומייצב מתח

גנרטור מושתק כולל מייצב מתח, לו חשיבות גדולה בתפקודו התקין.
מייצב המתח תפקידו למנוע פגיעה ממשית בגנרטור עקב שימוש יתר ועומס על המערכת. כאשר מותקן בגנרטור מייצב מתח, הסיכוי לפגיעה בו עקב מתח חשמלי גבוה/פיצוץ הוא אפסי.

 

מעוניינים בגנרטור של קטרפילר? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

 

תחזוקת גנרטור מושתק

תחזוקת הגנרטור בכלל וגנרטור מושתק בפרט היא קריטית ויש לבצע בדיקות תקופתיות על מנת להבטיח את עבודתו התקינה של הגנרטור. יש לבצע תחזוקה על פי הוראות היצרן אשר יש לייחס להן חשיבות עליונה. תחזוקה לא ראויה עלולה להוביל לעיתים לבעיות תפעוליות באספקת החשמל ובמקרים חמורים יותר עד לסיכון של חיי אדם.

חברת טרקטורים וציוד (I.T.E) מקבוצת זוקו שילובים, מתמחה במתן פתרונות האנרגיה המתקדמים ביותר מבית המותג העולמי קטרפילר במגוון עוצמות, לחברות ציבוריות, לקוחות תשתית, לקוחות פרטיים, קבלני חשמל בפריסה ארצית ועוד.

 

למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >
נגישות