עבור אלפי משפחות, כבר אין דבר כזה להיתקע בלי חלב, ביצים או ממרחים: המקררים של mini yellow שינו את תרבות הצריכה, וזאת רק ההתחלה
ביצים וחלב במרחק כפתור במעלית, מעדנים ופינוקים בנעלי בית – mini yellow מבית פז לקחה את ה-Last mile כמה צעדים קדימה, עם רשת מכולות אוטונומיות המוצבות במגדלי המגורים עצמם. כל שנותר לדיירים לעשות זה לרדת במעלית למתחם המשותף בבניין, לפתוח את דלת המקרר באמצעות אפליקציית yellow אשר הוזן בה אמצעי תשלום מעודכן, לבחור מוצר ולסגור בחזרה את הדלת. החיוב מתבצע אוטומטית, כך שגם ילדים יכולים.
במלאות שנה למהלך הזה, שנה שבמהלכה צמחה mini yellow מ-40 מקררים ל-מעל 600 בפריסה מבאר-שבע ועד לקריות, אירחנו בפודקאסט את דנה רצקובסקי, סמנכ"לית השיווק והמכירות. היא סיפרה לנו על ניתוחי העומק שמאחורי בחירת תמהיל המוצרים שמשתנה תוך כדי למידה ותנועה, ועל זה שבעצם, רכישת דירה היום היא לא רק 4 קירות אלא חוויה שלמה. שאלנו אותה גם על כישלונות וטעויות שבוצעו בתחום הזה – למשל הקריסה הטרייה של שירות המשלוחים AVO – וניסינו להבין אם יש כאן תקרת זכוכית (ספוילר: אולי, אבל היא במרחק שנות אור).
גילוי נאות: mini yellow היא לקוחה של גופמן קריאייטיב בתחום הדיגיטל והשיווק.
האזינו>
אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק ה-70 של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמן קריאייטיב.
בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.
נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך:
עשרות אלפים כבר קונים חלב בנעלי בית: mini yellow מסכמת שנה וממשיכה להתרחב
מחלב עד אנטיגן: מכולות אוטומטיות מגיעות לבנייני המגורים ומשנות את הרגלי הצריכה
נגמרה התקופה בה לווינו סוכר וביצים מהשכנה