בעידן החדש בו אנו נמצאים , מעל שנתיים אל תוך מגיפה עולמית דועכת, למדנו להיות גמישים יותר
נסיעות לחו"ל הפכו זמינות יותר ויותר ומאפשרות לנו כיום שינויים מהרגע להרגע בהתאם להתרחשויות עולמיות. כולנו נוטים להאמין שיהיה בסדר ועושים ביטוח נסיעה לחו"ל מבלי לחשוב על מצבים חריגים ומורכבים, אבל מה קורה ברגע האמת כשצריך את חברת הביטוח?
בפרק זה, משוחחות רוית גופמן (גופמן קריאייטיב) ורונית סגל מנכ"לית פספורטכארד מקבוצת דיויד שילד על הצרכנים החדשים, מצבים חריגים הדורשים התערבות ביטוחית ודרכי התמודדות בפועל. כמו כן מעלות השתיים סוגיות הקשורות בבניית אמון ונתינת מענה יוצא דופן ללקוחות בשעת צרה, נותנות טיפים לפני נסיעה לחו"ל ואף עונות על השאלה (הרלוונטית לטיולי משפחות): האם לונה פארק הוא ספורט אתגרי?
האזינו>
אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק ה-60 של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמן קריאייטיב.
בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.
פודקאסטים נוספים שיכולים לעניין אותך:
"זמן לחשוב" עם יעל נבט וישראל גופמן: ועכשיו ילדים והורים – נראה כמה חינוך פיננסי הוא פשוט
"זמן לחשוב" עם היזמת מיכל בלאט בן דוד: על דילמות והחלטות בדרך לאקזיט
'זמן לחשוב' עם רז הייפרמן וישראל גופמן: "טכנולוגיה היא רק קומת הבסיס"