ענקיות הפארמה חברו לאמזון בחממה חסרת תקדים לסטארט-אפים, שאמורה לתת בוסט משמעותי לתעשייה המקומית
משהו חדש מתחיל בתעשיית הפארמה בישראל. אחרי שנים של נחיתות יחסית לתחומים אחרים בביוטק, דוגמת המכשור הרפואי, גם הסקטור הזה מתחיל לצבור תאוצה.
גולת הכותרת במחקר ובפיתוח היא שיתוף פעולה נדיר של ענקיות הפארמה העולמיות פייזר, אסטרהזניקה, מרק וטבע, יחד עם אמזון, בחממה שהושקה כאן לאחרונה בתמיכת רשות החדשנות.
דיברנו עם מתי גיל, לשעבר בכיר בחברת טבע וכיום מנכ"ל המיזם AION Labs, על התוכניות המיידיות וארוכות הטווח של החממה והתעשייה כולה. הוא הציב לנו את מודל האוטומוטיב: בלי ייצור של רכב אחד, אבל עם מובילות בטכנולוגיות רלוונטיות, ישראל הפכה למעצמת R&D בתחום.
ניסינו להבין אילו סטארט-אפים מחפשות השותפות לחממה, כיצד מגישים מועמדות ועל סמך מה מתקבלים, אילו דלתות נפתחות בפני החברות הישראליות, ומהן האפשרויות לשיתופי פעולה ביום שאחרי. דיברנו גם על השינויים הדרמטיים שעובר עולם הפארמה ופיתוח התרופות, כולל לקחים חשובים מתקופת הקורונה. שווה להאזין!
אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק ה-38 של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמן קריאייטיב.
בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.
פודקאסטים נוספים שיכולים לעניין אותך:
"זמן לחשוב" עם יעל נבט וישראל גופמן: ועכשיו ילדים והורים – נראה כמה חינוך פיננסי הוא פשוט
"זמן לחשוב" עם היזמת מיכל בלאט בן דוד: על דילמות והחלטות בדרך לאקזיט
'זמן לחשוב' עם רז הייפרמן וישראל גופמן: "טכנולוגיה היא רק קומת הבסיס"