איך ממתגים מדינה? מי הצליחה לעשות את זה בענק?
ועל מה צריך לשים דגש במיתוג הישראלי?
רוית גופמן, מייסדת גופמן קריאייטיב וג'ואנה לנדאו, מנכ"לית ומייסדת ארגון Vibe Israel
בשיח על מיתוג, אסטרטגיה ומחקר המובילים את תהליך המיתוג של לא אחרת מאשר מדינת ישראל.
בפרק נוגעות גופמן ולנדאו בהבדלים שבין מיתוג להסברה ואף מנפצות כמה מיתוסים הקשורים בתודעת ישראל בקרב צעירי יהודי התפוצות.
האזינו >>
אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק ה-36 של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמן קריאייטיב.
בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.
פודקאסטים נוספים שיכולים לעניין אותך:
"זמן לחשוב" עם רון גרליץ וגיא רונן: איך מרפאים את הפצע הישראלי
"זמן לחשוב" עם יואב בליי וישראל גופמן: למה צריך לחכות כאן שנה לפסיכולוג?
'זמן לחשוב' עם אלון מדר ורוית גופמן: על אסטרטגיה בזירה החברתית
'זמן לחשוב' עם אלון מדר, מומחה בפיתוח משאבים לעמותות: על שיווק לארגונים חברתיים והקשר שלהם לגיוס כספים