קמפיין גיוס המונים – שלוש מילים שמעוררות תחושות מעורבות. מצד אחד – פוטנציאל הכנסות, הגדלת חשיפה של הארגון והרחבת הקהילה. מצד שני – חור שחור ששואב את כל הלו״ז והמשאבים הארגוניים. אדיר שוורץ, המנהל המקצועי של JgivePro, ואלון מדר מהזירה החברתית, שוברים מיתוסים ונותנים עצות על איך לשגשג עם קמפיין גיוס המונים
אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק ה-28 של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמן קריאייטיב.
בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.