הידעתם כי תעשיית האופנה והטקסטיל נחשבת לאחת המזהמות ביותר בעולם? ושייצור כל חולצה מצריך מספר ליטרים של מים? את המצוקה הזו באה לפתור חברת קורנית דיגיטל (Kornit Digital) הישראלית, מובילה עולמית בתחום הייצור הדיגיטלי לתעשיית הטקסטיל והאופנה. קורנית פיתחה טכנולוגיות לייצור על-פי דרישה כאלטרנטיבה לייצור המסורתי
בפרק, מספרת מרב צימרמן, סמנכ"לית השיווק הגלובלית של קורנית דיגיטל, כיצד החברה משנה את האופן שבו חברות ענק שכולנו מכירים פועלות. בנוסף, מדברת מרב על עתיד עולם האופנה, בעידן בו חברות ענק כמו אדידס (בעולם) וקסטרו (בארץ) חוות משבר מלאים (כמויות סחורה עודפת), וגם: איך משלבים בין הצורך של הצרכן להתחדש כל הזמן לבין בעיית המלאים ממנה סובלת התעשיה.
האזינו>>
'זמן לחשוב' עם רוית גופמן וכרמית גליק חושן, מנכ״לית חברת Ship4wd: על הטרנספורמציה הדיגיטלית שעולם הלוגיסטיקה והשילוח עובר בשנים האחרונות ועל החשיבות של כך בתקופה מאתגרת של מלחמה
- 1,716
אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק ה-167 של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמן קריאייטיב.
בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.
פודקאסטים נוספים שיכולים לעניין אותך:
"זמן לחשוב" עם יעל נבט וישראל גופמן: ועכשיו ילדים והורים – נראה כמה חינוך פיננסי הוא פשוט
"זמן לחשוב" עם היזמת מיכל בלאט בן דוד: על דילמות והחלטות בדרך לאקזיט
'זמן לחשוב' עם רז הייפרמן וישראל גופמן: "טכנולוגיה היא רק קומת הבסיס"