"התוכן הוא המלך"- מה הטרנדים הבולטים שנראה בשנים הקרובות בתעשיית הגיימינג?
ישראל ועילי משוחחים בפרק הזה על המנגנונים הפסיכולוגיים שגורמים לנו להתמכר למשחקי וידאו, ואיך בכלל אנחנו בוחרים אותם. בנוסף, מתייחסים לסיבות שאנשים משחקים בכלל, מה יש במשחק שמושך אנשים. עילי מתייחס להיבט המונטיזציה של תעשייה זו, המגלגלת מאות מליארדים בשנה, ואיך בעצם משחקים עושים כסף.
מעבר לזה, עילי מתייחס לשלושת הטרנדים הבולטים בתעשיית הגייימינג בשנה האחרונה ושנראה אותם גם בשנים הקרובות. כשבראש עומד נושא התוכן, כשהוא מדבר על כך שבסופו של דבר מה מביא את האנשים לשחק וגם מה שיישמר את השחקנים הוא התוכן. וכיום הגמה הולכת גם לתוכן שהשחקנים עצמם מייצרים כמו אינסטגרם או טיקטוק. טרנד שני הוא מתייחס לעולמות המטאוורס, ה-VR שעדיין מוטלים בספק ונראים רחוקים מתמיד, ומגיע לעולמות ה-AI ואיך הם הולכים להשפיע על עולמות הגיימינג.
להאזנה >>
'זמן לחשוב' עם ישראל גופמן וד"ר יעל בנבנישתי, מנהלת את קרן ההשקעות מגדלי הים התיכון VENTURES בראיון על בני הגיל השלישי – איכות חיים, תפיסות חברתיות, טכנולוגיות וכלכלה
- 1,172
אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק ה-123 של הפודקאסט 'זמן לחשוב' של גופמן קריאייטיב.
בכל פרק נשוחח עם אנשים מעוררי השראה, מעולמות תוכן מגוונים, על הפרספקטיבה האישית שלהם. על השראה ומציאות.
פודקאסטים נוספים שיכולים לעניין אותך:
"זמן לחשוב" עם יעל נבט וישראל גופמן: ועכשיו ילדים והורים – נראה כמה חינוך פיננסי הוא פשוט
"זמן לחשוב" עם היזמת מיכל בלאט בן דוד: על דילמות והחלטות בדרך לאקזיט
'זמן לחשוב' עם רז הייפרמן וישראל גופמן: "טכנולוגיה היא רק קומת הבסיס"