img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
25°

web2infoדיגיטל9 סימנים שאתם צריכים להחליף את פתרון אבטחת תחנות הקצה בארגון
דיגיטל

9 סימנים שאתם צריכים להחליף את פתרון אבטחת תחנות הקצה בארגון

איך תדעו מתי פתרון ה-Endpoint Protection בארגון שלכם לא עומד בקצב?
תעיפו מבט ברשימה הבאה. אם אחד מתשעת הסימנים האלה נראה לכם מוכר, כנראה שהגיע הזמן לחשב מסלול מחדש בכל מה שנוגע להגנה על נקודות הקצה בארגון שלכם.

 

 

1. סריקות ועדכונים "תוקעים" את המערכת

אחת התלונות העיקריות שעולות בנוגע לפתרונות הגנה לתחנות קצה היא השפעה לרעה על המהירות והביצועים של המערכות. חלק מהפתרונות יאטו את המערכות שלכם וישפיעו על הפרודוקטיביות של הארגון. כאשר אתם שוקלים שימוש בפתרון מסוים, הקפידו לבדוק תוצאות של מבדקים חיצוניים המודדים את ההשפעה על הביצועים והמערכת. חפשו את המספרים הנמוכים ביותר, שמצביעים על פתרון הגנה עם השפעה מינימלית שלא יפגע במהירות או יגרום להפרעות.
ESET ממשיכה לבלוט במבחני ביצועים שמוכיחים כי פתרונות האבטחה שלה הם קלילים וצורכים מעט משאבים.

 

להגנה מתקדמת יותר סרקו אותי

barcode medium

2. העובדים מתלוננים על הפרעות מצד מוצר ההגנה

אם העובדים לא מפסיקים להתלונן על פתרון האבטחה, בסופו של יום הם יעקפו אותו לגמרי, גם במכשירים שניתנו על ידי המעסיק וגם במכשירים שלהם עצמם, מה שיכול להשפיע גם על הביצועים וגם על האבטחה של הרשת כולה. הפתרון צריך להיות שקוף לעובד ולעבוד בשקט ברקע.

 

 

3. פתרון ההגנה פשוט לא עושה את העבודה

פתרון ההגנה לא מזהה וירוסים ונוזקות אחרות או מזהה קבצים לא-זדוניים כזדוניים; יש לו השפעה רבה על הביצועים, מה שמוביל לסריקה איטית יותר; הוא יוצר “סערות אנטי-וירוס" (Storms AV) על מכונות וירטואליות או שהוא מנצל רוחב פס רב שתוקע את כל הרשת. ראש הטופסתחתית הטופס.

 

מעוניינים בהצעת מחיר לחבילת הגנה לארגון שלכם? השאירו פרטים ונציגי ESET יחזרו אליכם!

 

4. מתריע על יותר מדי קבצים או קישורים שאינם זדוניים

התרעה על קבצים או קישורים שאינם זדוניים מוביל לשיעור גבוה של זיהויים שגויים (False-Positive). זיהוי שגוי אחד יכול לבזבז לך זמן יקר. אם פתרון אנטי-וירוס מוגדר למחוק או לבודד קובץ זדוני באופן מידי, זיהוי שגוי שנוגע לקובץ חיוני יכול להוציא משימוש את מערכת ההפעלה או תוכנות חיוניות אחרות. גם אם שגיאות כאלה לא ישביתו את המערכת שלכם, כל אחת מהן דורשת חקירה שמבזבזת משאבי IT יקרים.
הפתרונות של ESET ידוע בשיעור נמוך במיוחד של זיהויים שגויים. למעשה ESET, מקבלת ציונים גבוהים במבחן התראות השווא של AV-Comparatives  בכל אחד מהמבחנים החל משנת 2015 בכל שנה ברציפות.

 

5. התמודדות מסורבלת עם התראות שווא

מחקרים מעידים כי כמעט מחצית מהתראות האבטחה הן התראות שווא. מתוך כל ארבעה ארגונים, שלושה מדווחים על קושי בניהול סיכונים בפתרון האבטחה לתחנות קצה בו הם משתמשים. ארגונים רואים בטיפול בהתראות שווא את העלות ה“נסתרת" המשמעותית ביותר בהגנה על תחנות הקצה.
אתם זקוקים לפתרון שמספק הסגרים שקטים ומחיקה אוטומטית של קבצים זדוניים, לא לפתרון שמייצר עוד עבודה לצוות ה-IT שלכם, אלא לפתרון שנותן לכם שקט.

 

 

6. נוזקות חוזרות גם לאחר הסרתן

זה אומר שפתרון האבטחה שלכם לא עושה את עבודת הניקוי באופן מספק, או שהוא לא מעדכן את בסיס הנתונים שלו בתדירות גבוהה מספיק  או שהמנגנון ההתנהגותי שעליו הוא עובד לא מתחכם מספיק. בקיצור הבנתם, זה לא
אמור להיות ככה.

 

7. קשה לנהל את הפתרון על כל הפלטפורמות והמכשירים

בסביבות עבודה של היום, אתם זקוקים לפתרון אבטחה קל לניהול, כך שתשקיעו מאמץ מינימלי על נושא ההגנה על תחנות הקצה. חפשו פתרון שכולל ממשק ניהול פשוט מרחוק, כך שתוכלו לשלוט על כל הרשת שלכם – שכוללת תחנות עבודה, שרתים וטלפונים חכמים – ממקום אחד.
ESET Security Management Center מאפשר לכם, נראות מלאה של הרשת, אבטחת נתונים ומכשירים של כלל העובדים בכל מקום שיהיו כולל נעילה ושחרור במקרה של אובדן או גניבה, יצירת דוחות בהתאמה אישית והגדרת אוטומציות שמתאימות לכם.

 

8. התראות אבטחה בזמן מצגת חשובה

כל אחד מהעובדים זקוק לעבודה רציפה וללא הפרעה בכדי למנוע פגיעה בפרודוקטיביות. המשמעות של זה היא שאתם זקוקים לפתרון אבטחה עם אפשרות למצב “שקט” או מצב “מצגות” קל לשימוש, וכן לאפשרות להחזיר את הפתרון למצב הרגיל כשהמצגת תמה.

 

 

9. אם להשיג תמיכה טכנית בשעות העבודה שלכם ובשפה שלכם זה בלתי אפשרי

אם לדבר עם נציג שירות הופך לאתגר, או אם אתם נאלצים להתמודד עם מוקדי תמיכה שיושבים מחוץ לישראל, תהיה לכך השפעה על הפרודוקטיביות של צוותי ה-IT ושל משתמשי הקצה. במקרים מסוימים זה אף עלול להוביל לתסכול שיגרום לעובדים לנסות ולעקוף את פתרון האבטחה שלכם, מה שיחשוף את המכשירים שלהם – ואת הרשת שלכם –
למתקפות סייבר.
חברת ESET ישראל ידועה במוקד התמיכה הטכנית שלה, שממוקם בישראל ונותן שירות מלא בעברית, יוצר מדריכים בעברית, ממוקד בלקוח ונמצא שם בעת הצורך.

 

למה ESET?

כבר 30 שנים שאנחנו בתחום הגנת תחנות הקצה ויצרנו טכנולוגיה המתבססת על למידת מכונה ומומחיות אנושית. אנו מגנים על יותר מ-400,000 ארגונים ועל יותר מ-110 מיליון משתמשים מכל רחבי העולם, באמצעות טכנולוגיה המזהה וירוסים חדשים ומאפשרת לנו ליצור הגנות לפני שוירוסים אלו גורמים לנזק כלשהו.
פתרונות האבטחה של ESET מותאמים בצורה מושלמת לעסקים וארגונים, דורשים משאבים מינימליים באמצעות מאפיינים שיצרנים אחרים מוכרים בתשלום, ובאמצעות השפעה מינימלית על ביצועי המחשבים והמערכות בארגון המאפשרת גם למחשבים ישנים לפעול ללא הפרעה. פתרון האבטחה שלנו, נוצר כך שיהיה קל לשימוש, כולל ניהול ממשק ניהול אחד הניתן לפריסה על מכשירי אנדרואיד, iOS, ולפטופים בדקות בודדות.
בואו נתאים לכם פתרון מדויק לארגון שלכם שיספק לך מענה לכל כאבי הראש שאתם חווים עכשיו לחצו
לפתרונות ESET לעסקים.

 

מעוניינים בהצעת מחיר לחבילת הגנה לארגון שלכם? השאירו פרטים ונציגי ESET יחזרו אליכם!

 

להגנה מתקדמת יותר סרקו אותי

ESET QR code

למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >
נגישות