עידן הקורונה הביא עמו לא מעט שינויים בקרב עסקים רבים. רבות מההגעות לנקודות המכירה הוחלפו בשירותי משלוחים וכעת מנסים חברות ועסקים רבים לחשוב כיצד ניתן לשדרג את חווית הלקוח בעת קבלת המשלוח.
אז איך ומה אפשר לעשות במטרה לצאת מקופסת המשלוח? קבלו שלושה טיפים!
קרטון משעמם או יצירה של ממש
מי אמר שמשלוח צריך להגיע באריזה פשוטה ומשעממת? כל נקודת מגע ממותגת עם הלקוח תתרום לחיבור עם המותג ויצירת זכירות. את שקית המשלוחים הפשוטה יכול להחליף תיק ממותג שיישאר אצל הלקוח לאורך זמן וישמש, בנוסף, כעוד אפיק פרסום.
מי לא אוהב הפתעות?
יש לכם לקוחות קבועים? מחפשים דרך לרגש אותם בהשקעה לא גדולה במיוחד ולחזק את הקשר? שלבו אחת לתקופה מוצר פרסום קטן וממותג במשלוח. רצוי כזה שאינו שביר, בעל משקל מועט שיתחבר למסר יצירתי ברוח המותג. מומלץ לשלוח הודעת סמס מגניבה ללקוח בסמוך לקבלה.
מיקרו קופי – המילים הקטנות שמעלות חיוך
הקפידו על כתיבה יצירתית, כזו שתגרום ללקוחות שלכם לדעת שהקדשתם מחשבה ואתם משקיעים גם בפרטים הקטנים. זו עוד דרך להיזכר כמותג שירותי, יצירתי ועכשווי. עדכון מסרים מעת לעת חשוב כאמצעי ליצירת ציפייה.
הכותב הינו מנכ"ל חברת מוצרי הפרסום Next Design