במסגרת תפקידה תוביל קינן את מהלכי השיווק וההתרחבות של Priority בארץ; כזכור רק בשנה האחרונה רכשה החברה ארבע חברות בתחומים שונים וממשקים ביותר מ-300 מיליון שקלים מה שהופך אותה לשחקנית הגדולה ביותר בתחום ניהול העסקים והארגונים בישראל
כיום מספקת Priority פלטרפורמות לניהול בענן ליותר מ-75,000 לקוחות ברחבי העולם ובכ-40 מדינות
ענקית ההייטק הישראלית Priority מודיעה היום (ד, 22.6) על מינויה של מירב קינן ל-CMO של החברה בישראל. במסגרת תפקידה החדש, תוביל קינן את תהליך ההתרחבות וקידום המותג של Priority בארץ, כולל שיווק הפתרונות החדשים של Priority לניהול העסקים בענן בתחומי הקמעונאות והחינוך, בעזרת הכלים החדשניים שמציעה.
מירב קינן (50) היא אם לשלושה ובעלת תואר ראשון בספרות אנגלית ובלשנות מאוניברסיטת תל אביב, וכן תואר שני במשפטים מטעם המכללה למנהל. קינן כיהנה לאורך 20 שנות הקריירה שלה במספר תפקידים מובילים בתחום השיווק בחברות תקשורת, ביניהם כמנהלת השיווק של חברת '013 ברק' וחברת 'מירס'. בתפקידה האחרון כיהנה כמנכ"לית איגוד ההיי-טק בהתאחדות התעשיינים, המייצג מעל ל-300 חברות היי-טק בתעשייה.
עם כניסתה לתפקיד אמרה מירב קינן: "אני מתרגשת ומודה על ההזדמנות שניתנה לי. מצפה לנו עשייה רבה ואני בטוחה שיחד נוכל להתקדם להישגים חדשים, להמשיך להתפתח ולצמוח כאחת החברות המובילות בתחום בארץ וגם בעולם".
מנכ"ל Priority שגיב גרינשפן הוסיף: "זהו מינוי חשוב עבור פריוריטי, ואני בטוח שמירב תצטיין בתפקידה ותוביל אותנו לעבר מטרותינו. אני רואה חשיבות רבה בקידום נשים ראויות ובעלות ניסיון לתפקידים בכירים, ואני בטוח שניסיונה הרב שנים בתחום יתרום לנו רבות".