עיצוב מחושב – בינה מלאכותית בעולם העיצוב - web2info
img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
19°

web2infoעיצובעיצוב מחושב – בינה מלאכותית בעולם העיצוב
עיצוב

עיצוב מחושב – בינה מלאכותית בעולם העיצוב

האתר של המחר – "THE GRID"

"The Grid" הוא אתר שהושק ב-2015, המספק ללקוחות אתר מעוצב ומודרני תוך דקות ספורות, בעזרת טכנולוגיית AI – בינה מלאכותית. "המטרה הייתה שהמשתמשים שלנו יוכלו ליצור אתרי אינטרנט, באותה קלות שהם מעלים פוסט למדיה החברתית." (Dan Tocchini, The Grid's CEO). איך זה עובד? אתם מזינים את התוכן הבסיסי שחשוב לכם שיהיה באתר, והאתר בונה את עצמו. פשוט ומגניב.

כנסו להתרשם מהסרטון שלהם בעמוד >> https://goo.gl/imRGds

Machine Learning ו-40 מיליון תמונות

 

חברת תוכנה בשם Haiku Deck, יצרה אתר המאפשר לייצר מצגות מעוצבות בכמה דקות. המערכת מתאימה עבורכם תמונות מתוך מאגר של מעל 40 מיליון תמונות, מנתחת מילות מפתח ומתאימה את התוצר לשפת המותג שלכם, בעזרת אלגוריתם היוצר עבורכם מצגת מותאמת אישית תוך דקות.




 

האתר מחולק לנושאים, כך שאתם יכולים לקבוע תחילה את תחום המיקוד שלכם, ולאחר מכן היא תבצע זיהוי והתאמה ואפילו תמליץ על פונטים מתאימים עבורכם, שיכולים לשרת אתכם גם מעבר למצגת. הרעיון של האתר הוא "לנקות את העומס" האופייני למצגות, ולחדד את המסר הסופי.

לינק לאתר של Haiku Deck >> https://goo.gl/d9GTLi

3 מודעות פרסום מלאכותיות, 0 מעצבים

עד לפני כמה שנים, בכלל לא חשבו שאפשר לשלב בין עולם הפרסום היצירתי לבין תחומים אנליטיים, טכנולוגיים ושימוש בדאטה קיימת. הביקוש לתוצרים קריאטיביים מהירים, רבים יותר וזולים הרבה יותר מעיצוב של מעצב גרפי, רק עלה. אחת הדוגמאות של כניסת AI לתחום הקריאטיבי של הפרסום הגיעה מסוכנות הפרסום הצרפתית – "HAVAS", שיצרה מערכת AI  הנקראת – CAI (Creative Artificial Intelligence), שתפקידה ליצור פרסומות תוך כמה דקות. האלגוריתם נעזר במאגר נתונים עצום של תמונות, וכל מה שהמשתמש צריך להזין זה את התכונה על המוצר, המטרה, קהל היעד ואת התועלת הייחודית של המוצר. עד לפני כמה שנים, בכלל לא חשבו שאפשר לשלב בין עולם הפרסום היצירתי לבין תחומים אנליטיים, טכנולוגיים ושימוש בדאטה קיימת. הביקוש לתוצרים קריאטיביים מהירים, רבים יותר וזולים הרבה יותר מעיצוב של מעצב גרפי, רק עלה. אחת הדוגמאות של כניסת AI לתחום הקריאטיבי של הפרסום הגיעה מסוכנות הפרסום הצרפתית – "HAVAS", שיצרה מערכת AI  הנקראת – CAI (Creative Artificial Intelligence), שתפקידה ליצור פרסומות תוך כמה דקות. האלגוריתם נעזר במאגר נתונים עצום של תמונות, וכל מה שהמשתמש צריך להזין זה את התכונה על המוצר, המטרה, קהל היעד ואת התועלת הייחודית של המוצר.

AI בשם האומנות

מתי בפעם האחרונה ציירתם כמו רמברנט? סוכנות הפרסום  J. Walter Thompson הוכיחו שזה אפשרי. בעזרת טכנולוגיית ,AI שאפשר לייחס לה גם תכונות אנושיות, ועם מחקר מעמיק, הם יצרו דיוקן חדש הזהה לציוריו של רמברנט. בעזרת מהנדסי תוכנה, אלגוריתם שיכול לזהות פנים ושילוב כמויות אדירות של מידע, הם סרקו ציורים של רמברנט, זיהו דפוסים עיקריים ויצרו דיוקן תלת מימדי, הכלל 14 שכבות עיצוב ו-148 מיליון פיקסלים. הירידה לפרטים מדהימה, וכמעט לא ניתן לזהות שהדיוקן נוצר בעזרת AI.

אתם פשוט חייבים לראות את זה >> https://youtu.be/IuygOYZ1Ngo

אל תקרא לי מכונה, אני מעצב

AI בתחומי העיצוב זה לא העתיד, הוא כבר כאן. חברות המספקות פתרונות קריאייטיב בעזרת בינה מלאכותית מייצרות עוד ועוד כלים שיהפכו כל עיצוב מסובך לפשוט ועצמאי.




 

דוגמה לכך היא Adobe, שמחזיקה ארגז כלים מאסיבי של פתרונות עיצוב מהפכניים, הכולל בין היתר את פלטפורמת – Adobe Sensei, שמטרתה היא ליצור חוויית משתמש דיגיטלית בעזרת AI. ל- Adobe Sensei יש את היכולת המדהימה להזיז, למדוד ולהפוך אפילו סקיצה פשוטה על נייר שנסרקה למערכת, לפוסטר מעוצב תוך דקות. הפלטפורמה מקשרת בין הפונקציות השונות ש- Adobe מציעה, לדוגמה זיהוי קולי ושימוש במאגר התמונות, וגם את היכולת לנתח אנליטית את התוצרים הסופיים בעזרת ה-.Adobe Experience Cloud אתם חייבים לראות את זה >> https://goo.gl/vPyxHL לאיזו רמת עיצוב טכנולוגיית AI תגיע בעתיד? קשה להגיד. החזון לעתיד הלא רחוק של Adobe בנושא הזה, הוא שכל פלטפורמת ה-AI תהיה מושתתת על הענן. מה שבטוח, הפתרונות הקיימים כבר היום, יוצרים עולם מהיר, מרתק ומעוצב להפליא. סקרנים לעוד? כנסו לבלוג שלנו למאמרים נוספים >> https://goo.gl/jaTyDe

רפרנס: https://creativefuture.co/

למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >
נגישות