img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
30°

web2infoעסקים קטניםלא על הלוקיישן לבדו: איך בונים חופשת קיץ חלומית לעובדים
עסקים קטנים

לא על הלוקיישן לבדו: איך בונים חופשת קיץ חלומית לעובדים

להפיק נופש בארץ או בחו"ל, כזה שידברו עליו בחברה עוד שנים קדימה, זה מקצוע בפני עצמו. על מה חשוב להקפיד, מה נוטים לפספס, ומה יכול להיות האקס-פקטור שאפילו לא דמיינתם? 

 

 

בטן-גב או חופשת אקסטרים? גיבושון קרוב לבית או טיסה ליעד אקזוטי? ואיך, בצד הזמן הפנוי, גם נותנים לכל זה ערך מוסף? לתכנן נופש חברה נעשה מאתגר יותר ויותר. העובדים כבר חוו הכל וראו הכל, והם מצפים להרבה יותר. 




"משנה לשנה הדרישה ליצירתיות עולה", אומרת חני רביבו, מנכ"לית ובעלים של פרוצ'י המתמחה בהפקת כנסים, אירועים ונופשי חברה. "המעסיקים רוצים לחדש, להפתיע את העובדים, לתת להם ברייק אמיתי – ואז לחזור למשרד בכוחות מחודשים, מגובשים ומוכנים לפתוח שנה ולהסתער על המשימות והלקוחות". בדרך לחופשה המושלמת, רביבו מתארת חמישה כללי אצבע:  

לוקיישן 

כמה שלא תשקיעו, כמה שלא תפתיעו – בסוף בסוף, העובדים שלכם ידברו בעיקר על האתר. המיקום, הנוף, השירות, הפינוקים שבחדר – זה המאסט, זאת החוויה המרכזית, וזה מה שיזכרו גם שנים קדימה. מתי סוגרים לוקיישן? כמו גן אירועים לחתונה – כמה שיותר מוקדם. הקיץ עמוס באירועים ותאריכים הולכים ונתפסים, הן במקומות השווים והן ביומני העובדים. לכן, בעיקר אם יש לכם הרבה עובדים, אל תחכו לרגע האחרון. ככל שתקדימו לקבוע, כשהלו"ז עדיין גמיש יחסית, תוכלו להתפנות בראש שקט למרכיבים אחרים באירוע. סגרתם? מעולה, תוציאו כבר עכשיו קובץ או חוברת Save the Date לכולם.  

 

גם אתם רוצים אירוע קיץ מנצח? השאירו פרטים ונציגי ״פרוצ׳י״ יחזרו אליכם!

 

קונספט 

לא תמיד קל לשחרר ולהיכנס לאווירה. בטח לא כשהקולגות, הבוסים ובעיקר הכפופים נמצאים בסביבה. זה בדיוק המקום להפתיע את החברה – כן, גם את המנכ"ל – עם קונספט יצירתי ומקורי, שונה ומרגש, שמקלף שכבות הגנה וציניות והופך לאקס-פקטור של האירוע. בניית קונספט מתחילה בהכרת החברה והעובדים ונמשכת בטיזרים מעוררי סקרנות. "לפעמים לחבר'ה במשאבי אנוש יש כיוון כללי, אבל הוא עוד לא אפוי מספיק", אומרת משולם. "כאן באים לידי ביטוי הניסיון וההתמחות שלנו. אנחנו יושבים ומגבשים יחד את הקונספט, והופכים אותו לחוויה שאף אחד לא ציפה לה". 

 

 

אקסטרה

הלוקיישן והקונספט הם הבסיס. אבל מה עושים כשהעובדים שלנו כבר ראו וטעמו הכל? איך גם הוותיקים שבהם ירגישו שהפעם הם הגיעו למשהואחר, לא עוד מאותו דבר? כאן צריך, מילולית, לחשוב מחוץ לקופסה: להביא אטרקציה חיצונית, כזו שממשיכה להפתיע גם תוך כדי האירוע. חידון שקשור לחברה, תחרות אקסטרים או הגרלה נושאת פרסים, אלו דוגמאות טובות. זו יכולה להיות להקה או הופעה ש"מרימה" את הלוקיישן. יש מגוון אפשרויות לשדרוג הנופש, כולל כאלו שהלקוח כלל לא חשב עליהן. בדיוק בשביל זה הוא שכר את שירותיה של חברת הפקה חיצונית. 

אוכל ונשנושים

יד על הלב, בחופשה אנחנו חושבים בעיקר עם הבטן: מה אכלנו, מה עוד יש לאכול, וכמה זמן נשאר עד לארוחה הבאה. אוכל טוב הוא אלמנט קריטי בכל נופש חברה, והגיוני שידברו עליו לא פחות מעל הלוקיישן עצמו. תפריטים מקוריים, עמדות שייקים וקרטיבים, הפתעות קטנות וכמובן אלכוהול בשפע – כל אלה יהפכו את האירוע לדינמי ואנרגטי יותר. חשוב גם לזכור שלא כולם אוכלים בשר, או גלוטן, ושיש כאלה שאפילו בחופשה מעדיפים מזון בריא. אם החופשה כוללת בני זוג וילדים, נא לא לשכוח גם אותם. 

 

גם אתם רוצים אירוע קיץ מנצח? השאירו פרטים ונציגי ״פרוצ׳י״ יחזרו אליכם!

 

חם! חם! חם! 

מי לא רוצה לשמוע נאום של המנכ"ל ב-35 מעלות ו-90 אחוזי לחות? פחות או יותר כולם. בקיץ, בעיקר עם משפחות וילדים קטנים, חשוב להיערך לטמפרטורה. המקום חייב להיות מקורה וממוזג, גם המעברים בין הלוקיישנים צריכים להיות מתוכננים. אפשר לחשוב על כובעים מעוצבים, צליות ממותגות ומתנות מקוריות שישמשו גם לאחר האירוע. כאן המקום להזכיר גם נושאים כמו נגישות, ביטוחים, תאורה חיצונית ואקוסטיקה. כדאי מאוד שכל ההכנות ייעשו מראש, ולא בשיא החום והלחץ. 




החברה שלכם יכולה להיות איכותית, שירותית ופורצת דרך בתחומה. אבל כמו שהשף הכי מוצלח לא מייצר בעצמו את התנור, להפיק אירוע זה מקצוע לכל דבר ועניין. "השילוב ביניכם, כמי שמכיר את העובדים הכי טוב, לבין מי שחופשות ואירועים הם כל עולמו, הוא המפתח לנופש קיץ מוצלח ולעובדים מרוצים", מסכמת בעלי פרוצ'י, שהרימה כבר יותר מ-500 כנסים, ימי כיף וגיבוש, קד"מים ונופשי חברה. את התוצאות, היא מבטיחה, תראו במיילים, בתודות של העובדים והמנהלים – וסביר שגם אצל הלקוחות ומחזורי המכירות.

למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >
נגישות