img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
20°

web2infoלייף סטיילבין נשימה לנשמה – ככה תחזקו את הנפש ותהיו בכושר שיא
לייף סטייל

בין נשימה לנשמה – ככה תחזקו את הנפש ותהיו בכושר שיא

כולנו יודעים כי ישנו קשר בלתי נפרד בין אימון כושר גופני לבין מצב בריאותינו, אך לא פחות חשוב לדעת כי ישנו קשר הדוק אפילו עוד יותר, לבריאות הנפש שלנו. רק שתדעו, בריאות נפשית תקינה מכילה את המאפיינים הבאים, והם: תחושת משמעות, אהבה עצמית, נאמנות עצמית, תחושת סיפוק, יחסים טובים עם הסובבים אתכם, ואופטימיות. אם תחשבו על זה רגע, לפני ההסבר שעומד לבוא, את אותם רגשות אפשר להשיג באימון כיפי וחוויתי, מסכימים?
הנה כמה עובדות מחזקות מ-
Orangetheory Fitness, שיסבירו לכם מדוע, אימון פיזי הוא גם אתגר מנטלי ואיך תוכלו לרתום אותו לטובתכם…

 




השפעה ברורה ומיידית
לאימון  פיזי ישנה השפעה מיידית על התמודדות הגוף עם לחץ וחרדה. לחצים יומיומיים הם חלק מהשגרה, ולעיתים אנו לא שמים לב אליהם ולא מבינים למה הגוף שלנו נהיה עייף ותשוש, גם אם ישבנו כל היום במשרד. אימון הכושר מפחית כבר מהתחלתו את הלחץ היומיומי ומאפשר לנו להירגע ולהתמודד טוב יותר עם מצבי לחץ.

 

השפעה לאורך זמן
כשהגוף והנפש מסתנכרנים, התחושה של "להזדקק נפשית לאימון" גוברת ומתעצמת, מה שגורם לכם לייחל כבר לאימון הבא, נשמע מוזר? גם אם עכשיו כן, כשתתחילו ותתקדמו בשלבים, תקבלו "Boost" של מוטיבציה, נדרשת רק מעט סבלנות ולעבור את החלק הקשה גם מנטלית של "להתחיל".

 

רוצים לחזק את הצד מנטלי ואת הפיזי? השאירו פרטים ונציגי Orangetheory Fitness ייצרו אתכם קשר

 

השפעה בזמן האימון ואחריו
כשאנחנו באמצע פעילות גופנית, הדופק  עולה מה שמגביר את צריכת החמצן ואתה את רמת החמצן בדם ובמוח. התוצאה: שיפור במצב הרוח ומחשבה צלולה יותר. המוח הוא הצרכן הגדול ביותר של החמצן בגוף. לאחר האימון, המוח מודה לנו ע"י קוקטייל מיוחד של משפרי מצב רוח, סרוטונין ואנדורפינים, ואנחנו מתמכרים לתחושה של "אחרי".

 

 

נפש בריאה בגוף בריא
מחקרים הראו כי אימון גופני קבוע מוריד את הסכנה למחלות הקשורות לתפקוד המח כמו אלצהיימר, דמנציה, חרדה ודיכאון. ממחקר שנעשה באוניברסיטת הרווארד (מקור: helpguide.org) נמצא כי 15 דקות של ריצה ביום או הליכה של שעה, מפחיתות את הסיכון לדיכאון חמור ב-26%. תוסיפו לזה שמירה על לו"ז קבוע מראש, לא של סוג האימון, אלא של אימון באופן כללי, ויש לכם מתכון מנצח שחוזר על עצמו ושומר עליכם.




אז כדי לעשות קצת סדר בראש…
בין אם הוא מסיח את הדעת שלנו לרגע מחיי היום יום, או מספק לנו אושר לאורך זמן, אימון גופני משפר את מצב הרוח, ואתו גם את מצב הבריאות ובריאות הנפש, נקודה.
מחכים שיקרה הקסם? רק תתחילו להתאמן, ואתם על "ההליכון הנכון". פעילות גופנית, מעבר לחידוד החשיבה והזיכרון, גם מעוררת את צמיחתם של תאי מוח חדשים ומסייעת בתופעות מנטליות הקשורות לגיל.
תוסיפו לזה שינה טובה, אנרגיה מוגברת וכוח פיזי, והנפש שלכם חזקה מתמיד.

 

רוצים לחזק את הצד מנטלי ואת הפיזי? השאירו פרטים ונציגי Orangetheory Fitness ייצרו אתכם קשר

 

אם התחלנו לדבר על מדע והקשר הגופני למנטלי, אלו שמדגישים את הקשר ומגבים אותו מדעית גם בשיטת האימונים, הם Orangetheory Fitness שהזכרנו קודם, שמביאים את היתרונות המנטליים של אימון אינטרוולים, רק בגרסה מעודכנת ששמה דגש על סוגי אימון, אזורי מאמץ (Orange Zones) ומאמנים מדרבנים, תוך שימוש בטכנולוגיה ויזואלית של מסכים ומסך מרכזי, הידועים כתורמים למוטיבציה. ברגע שרואים את האימון מול העיניים, המוטיבציה המנטלית גוברת ואתה גם ההישגים הפיזיים של המתאמן/ת.
אז גם אתם בקטע של פיטנס מנטלי?

למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >
נגישות