אריזה חכמה מידי - web2info
img

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם מחכה במרחק קליק אחד

מתחילים >
תל אביב, IL
31°

web2infoעיצובאריזה חכמה מידי
עיצוב

אריזה חכמה מידי

הרעיון מאחורי – SMART PACAKING

אנחנו כלקוחות רוצים את המוצר עצמו, את התוכן, פחות מעניינת אותנו האריזה. אך מה אם החבילה הייתה יכולה לספק ערך מוסף, גם לנו כעסק וגם מהצד של הלקוח?




 

אריזות חכמות מודדות את שימוש הלקוח, מתזכרות אותו מתי המוצר הולך להיגמר (לדוגמה במקרה של מוצר כמו בקבוק סבון או מים) וחלקן אף מתקשרות מידע ללקוח ב"לבל" גבוה יותר. בעצם, החבילה הופכת למוצר פעיל ושיווקי לכל דבר, באוטומט.

היתרונות באריזות החכמות

 

אריזה חכמה מורכבת בעצם מ-2 שיטות: Active Packaging ו- Intelligent Packaging. אריזה חכמה אולטימטיבית תכיל את 2 השיטות. ,Active Packaging מתייחס יותר לפונקציונאליות  המוצר לדוגמה: חיישנים סביבתיים כמו: מדידת זמן/תוקף, טמפרטורה ובטיחות המוצר, בעזרת חומרים מיוחדים שדואגים ושומרים על איכותו, ו- ,Intelligent Packaging מדבר על תקשור האינפורמציה ללקוח דרך המוצר, לדוגמה על תוכן החבילה ומצבו, אך גם הודעות שיווקיות ואיסוף מידע בעזרת מדע וטכנולוגיה.

אריזה אחת, המון פוטנציאל שיווקי

אריזות חכמות, בדגש על Intelligent Packaging, הן רק דוגמה לפלטפורמת שיווק עם פוטנציאל אדיר ושיטה מעולה לאיסוף מידע, נסביר: בישראל, אתם נחשפים לכ-23 פרסומות בממוצע ביום וזה בלי להתחשב בחסמי הפרסומות שיש כיום.




 

לא ניכנס להבדלי חסמי הפרסומות בין האפליקציות הקיימות באייפון ובאנדרואיד, אבל קיים צורך אמיתי למציאת דרכים שיווקיות חדשות כדי בכלל להגיע לקהל היעד וכל הזמן לחדש לו שיהיה מעניין. קחו דוגמה, Water.io היא חברה המפתחת אריזות חכמות עם דגש על Intelligent Packaging, במקרה שלהם "האריזה" זה המוצר עצמו, לדוגמה בקבוקי מים חכמים, מוצרי ניקיון ומוצרי פארמה שיודעים עליכם המון. הסבון כביסה עומד להיגמר? הלקוח יקבל תזכורת מהמוצר עצמו, "ידבר איתו", יציע חלופות ואפילו יזמין לו אוטומטית סבון חדש, אה וגם תוכלו לעקבו אחרי המשלוח באפליקציה.   תציצו באתר של

Water.io >> https://goo.gl/dCQDYs

 

תקשורת עם הלקוח בעזרת Intelligent Packaging, לספק לו חווית משתמש יחד עם איסוף לידים חדשים זה הסיפור לא? מהצד של הספק, לא רק. המידע שנאסף עליכם ועל נתוני הצריכה שלכם, יכול לשמש להרבה יותר. אתם יכולים לקרוא לזה סוג של "הטמעת פיקסל", שימוש בדאטה ונתונים כמותיים במקום פרסומת על סבון בטלוויזיה, שתנסה למשוך את תשומת הלב שלכם, וזו רק ההתחלה. סקרנים לעוד? כנסו לבלוג שלנו למאמרים נוספים >> https://goo.gl/jjh

עוד בנושא > https://goo.gl/ThdKAm

למעלה

מה נוכל לעזור לך למצוא?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

חכו רגע, יש לנו עוד נושאים שיכולים לעניין אתכם!

פרסמו אצלנו >
נגישות